Проектні технології навчання

Основним у діяльності школи на сучасному етапі має стати девіз:
«Допоможи мені це зробити самому».
Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність, бо вона сприяє активному залученню учнів до продуктивної творчої праці.


Поради учням:

Як працювати в парах

Картинки по запросу цветные человечки для презентации
    Робота в парах є різновидом роботи в малих групах. Ця форма роботи сприяє набуттю вмінь і навичок співпраці, активного слухання, висловлювання, переконання, вироблення спільного рішення. Роботу в парі варто організувати так:

  • Разом прочитайте надане завдання й інформацію стосовно його виконання.
  • Визначте, хто говоритиме першим.
  • Викладіть свої думки та погляди на проблему по черзі.
  • Дійдіть спільної думки.
  • Визначте, хто представлятиме результати роботи класу, підготуйтеся до презентації.
  • мову тіла: сідайте обличчям до того, з ким говорите, нахиляйтеся вперед, установіть контакт очима;
  • допомагайте співрозмовнику говорити, використовуючи звуки та жести заохочення: кивок головою, доброзичлива посмішка, слова “так-так”;
  • в разі потреби ставте уточнюючі запитання, які допомагають прояснити ситуацію, уточнити дещо з уже відомого. Наприклад: “Ти справді маєш на увазі, що ...?” “Чи правильно я зрозуміла, що....?".
  • висловлюйтеся чітко, по суті справи, наведіть приклади, пояснюйте свої думки.
  • Давати поради.
  • Змінювати тему розмови.
  • Давати оцінки особі, котра говорить.
  • Переривати.
  • Розповідати про власний досвід.

Для ефективного спілкування у парах необхідно зважати на кілька моментів.
Зверніть увагу на:
Запам’ятайте, чого не слід роботи під час активного слухання:
  • Давати поради.
  • Змінювати тему розмови.
  • Давати оцінки особі, котра говорить.
  • Переривати.
  • Розповідати про власний досвід.
_____________________________________________________________________________

Як працювати в малих групах

Картинки по запросу учитель человечки
    Робота в малих групах сприятиме набуття навичок спілкування та співпраці. Після того як учитель об’єднав вас у малі групи і ви отримали завдання, ваша група за короткий час (3-5 хв.) має виконати це завдання й представити результати своєї групи.
Швидко розподіліть ролі в групі. Оберіть головуючого, посередника, секретаря, доповідача.
Головуючий (спікер):
  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання;
  • пропонує учасником групи висловитися по черзі;
  • заохочує групу до роботи;
  • за згодою групи визначає доповідача.
Секретар:
  • коротко й розбірливо веде записи результатів своєї групи;
  • як член групи він має бути готовим висловити думку групи під час підбиття підсумків або допомогти доповідачеві.
Посередник:
  • стежить за часом;
  • заохочує групу до роботи

Як організувати роботу:

Об’єднайте учнів у групи, визначте, хто з них висловлюватиметься першим і запропонуйте обговорити свої ідеї один з одним. Визначте час для обговорення. По завершенні часу на обговорення кожна група представляє результати роботи, обмінюється своїми ідеями та аргументами з усім класом.



Немає коментарів:

Дописати коментар